از کجا طلای آب شده بخریم؟

طلای آب شده از کجا بخریم؟

اگر قصد سرمایه گذاری در بازار طلای آب شده را داشته باشید قطعا یکی از چالش های پیش روی شما نیاز به سرمایه اولیه نسبتا زیاد است، زیرا  قطعات قابل تولید طلای آبشده حداقل 20 گرم است. با ظهور اینترنت و پیشرفت تکنولوژی اکثر کسب کارها به سمت آنلاین شدن حرکت کرده اند که سرمایه گذاری در طلا نیز از این قافله عقب نمانده است.

بسیاری از افرادی که طلای آبشده را می فروشند، دلال و فاقد مجوز هستند، آنها به واحد صنفی تعلق نداشته و در بین آنها، افراد کلاهبردار نیز وجود دارد.

برخی افراد سودجو، فلزاتی مانند مس، روی و برنج را با طلا ترکیب کرده و به اسم طلای آب‌ شده می فروشند که خریداران ناآشنا متوجه این تخلف نمی‌شوند.

طلا آب شده معتبر از کجا بخرید ؟

وقتی شما طلای آبشده را می خرید به قیمت همان عیاری می خرید که روی آن انگ زده اند و در هنگام فروختن آن به قیمت همان عیار طلا آبشده یتان را می فروشید.

این در حالیست که شما مصنوعات با عیار ۱۸ یا همان عیار ۷۵۰ را از مغازه دار می خرید اما در هنگام فروختن همان طلا چون دیگر دست دوم محسوب می شود طلا فروشان آن را با عیار ۷۴۰ خریداری می کنند.

نکته ی مهم دیگری که سرمایه داران را جذب خرید طلای آب شده می کند فروختن راحت آن است، همانطور که گفتیم طلای آبشده جزو مواد خام و اولیه ی کارخانجات و گارگاه های سازنده ی طلا و طلافروشان است به همین خاطر می توان در هر زمانی آن را به راحتی فروخت؛

فقط باید حواستان باشد که به قیمت روز طلا بفروشید زیرا برخی از طلافروش های از خدا بی خبر با قیمتی بسیار کمتر از ارزش واقعی جنس شما را خریداری می کنند. پس عجله نکنید! بهتر است طلای آبشده خود را به چندین مغازه نشان دهید و دست آخر به کاسبی بفروشید که به قیمت روز طلا از شما می خرد.

نکته ی مهم و اخر که باید در مورد طلای آبشده به یاد بسپاریم این است که طلای آبشده هیچ مارک و نوشته یا فاکتوری ندارد و اگر تقلبی از آب در بیاید دیگر هیچ راهی برای اثبات آن وجود ندارد بنابراین در خرید طلای آبشده دقّت لازم را داشته باشید.

مجموعه ی طلای آساگلد دارای 20 سال سابقه کار در زمینه ی طلا و جواهر دارنده ی  پروانه کسب سازندگی و فروشندگی از اتحادیه طلا و جواهر استان اصفهان میباشد. آساگلد معتبرترین، باسابقه ترین و پیشرفته ترین اتاق معاملات طلا آبشده در کشور می باشد.

7 پاسخ
    • admin-asagold
      admin-asagold گفته:

      سلام
      داخل وبسایت مارکت بشید ثبت نام کنید وبعد از شارژ کیف پول میتونید طلای ابشده بخرید
      بعد از خرید هم درخواست ارسال بزنید تا با فاکتور براتون ارسال بشه

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.